Naamiaisasuja ja muita juhlatarvikkeita myyvä partyking.fi on oivallinen esimerkki verkkokaupasta, joka hallitsee monenlaiset markkinointikikat. Niistä on helppo ottaa mallia myös omassa markkinoinnissa. Esittelemme tässä artikkelissa muutaman näistä kikoista.
Luo mukavia mielikuvia
Heti partyking.fi -sivustolla vieraillessasi silmiesi eteen avautuu näyttävä kuva allasbileistä, joissa on hyödynnetty verkkokaupan omia tuotteita. Tunnelma on hauska ja luo mielikuvan mukavasta hetkestä ystävien kanssa. Kuvassa on paljon värejä ja iloista tunnelmaa ja se houkuttelee tutustumaan verkkokaupan tuotteisiin lähemminkin. Katsoja voi jopa innostua järjestämään ystävilleen samantapaiset juhlat verkkokaupan tuotteita hyödyntäen. Tunteisiin vetoaminen on tehokas mainoskikka, jota kannattaa hyödyntää!
Mukavien mielikuvien luominen kuvien ja tekstien avulla on yleinen markkinointikikka. Monet tunnetut brändit hyödyntävät tätä keinoa ja ovat saavuttaneet huikeita tuloksia sen avulla. Myös Partykingin kategorioiden kuvat ovat värikkäitä ja houkuttelevia.
Tuo suosituimmat tuotteet näyttävästi esille
Partyking tuo heti etusivullaan myös suosituimmat tuotteensa näyttävästi esille. Ihminen haluaa kuulua joukkoon ja kiinnostuu helposti tuotteista, joita tietää muidenkin ostaneen. Olet saattanut huomata, että monissa verkkokaupoissa käytetään tätä samaa kikkaa. Sinulle saatetaan esimerkiksi esitellä tuotteita, joita muut sinua kiinnostavan tuotteen ostaneet, ovat ostaneet tai katsoneet. Sinulle saatetaan jopa tarjota tuotteita tavallista edullisempaan hintaan, jos ostat kerralla useampia tuotteita yhden tuotteen sijaan.
Tuo myös uutuudet näyttävästi esille
Myös uutuudet kiinnostavat monia verkkoshoppailijoita! Kukapa ei haluaisi olla ensimmäisten joukossa kokeilemassa uutuustuotteita! Tämän vuoksi nekin kannattaa usein tuoda näyttävästi esille – aivan kuten Partyking tekee jo etusivullaan. Tällä hetkellä sen uutuuksien joukosta löytyy esimerkiksi hauska flamingon muotoinen uiva juomapidike, joka on oivallinen kattaustuote vaikkapa tuleviin allasbileisiin, samoin kuin toinen uutuustuote, munkki-rantapyyhe.
Outlet ja edulliset hinnat kiinnostavat
Edulliset tarjoukset ovat oivallinen myyntikeino, joten ei olekaan ihme, että Partyking on sijoittanut jo etusivulleen muutamia outlet-tuotteitaan sekä muistutuksen siitä, ettei sivuston outletia kannata missata. Edulliset hinnat saavat varmasti ainakin pienellä budjetilla surffaavan shoppailijan kiinnostumaan.
Erityisesti edullisia hintoja etsivä asiakas kiinnostuu varmasti myös siitä, että Partyking tarjoaa asiakkailleen 100 % hintatakuun sekä maksuttoman toimituksen tilauksiin, joiden loppusumma ylittää 50 euroa. Nämä tiedot on kerrottu selkeästi sivuston tummalla pohjalla olevassa alapalkissa.
Hyödynnä some
Some eli sosiaalinen media on tehokas markkinointikanava. Oikein kohdennetussa somemarkkinoinnissa on usein hinta-laatu kohdillaan. Myös Partyking löytyy niin Facebookista, Instagramista, Spotifysta kuin Youtubestakin. Näiden kanavien kautta on helppo luoda mielikuvia yrityksen tuotteista ja palveluista sekä löytää uusia seuraajia. Koska Partyking on selkeästi melko nuorelle kohderyhmälle suunnattu palvelu, on se some-näkyvyys aivan erityisen tärkeä keino herättää kiinnostusta! Oletko jo ehtinyt tutustua Partykingin some-kanaviin? Millaisia mielikuvia niiden postaukset herättivät sinussa? Olivatko postaukset inspiroivia ja innostivatko ne sinua tutustumaan lähemmin Partykingin monipuolisiin valikoimiin?