Myy moderneja puukehyksiä verkkokaupassa entistä tehokkaammin

Jos sinulla on verkkokauppa, joka myy vaikkapa laadukkaita puisia kehyksiä, on sinun tärkeää tietää, kuinka hoitaa nettimarkkinointi mahdollisimman tehokkaasti. Mahdollisimman tehokas nettimarkkinointi auttaa nimittäin sinua pärjäämään kilpailussa muiden verkkokauppojen kanssa ja tuomaan potentiaalisia asiakkaita sisään kauppaasi. Lue tästä artikkelista vinkkejä verkkokauppasi nettimarkkinoinnin tehostamiseen.

Kohdennus on kaiken A ja O

Nettimarkkinoinnissa markkinoinnin kohdennus on kaiken A ja O. Esimerkiksi laadukkaat Puukehykset voivat olla verkkokauppasi päätuote. Tällöin sinun tulee kohdentaa markkinointisi juuri niille asiakkaille, jotka ovat kiinnostuneita laadukkaista puukehyksistä. Sinun ei ole järkeä kohdentaa mainontaa hakuammuntana niin sanotulle kylmälle yleisölle, jonka mielenkiinnon kohteet ovat aivan jossakin muualla kuin verkkokauppasi myymissä tuotteissa. Puisista kehyksistä voivat olla kiinnostuneita esimerkiksi sisustuksesta kiinnostuneet henkilöt ja taiteilijat.

Kohdentaminen on yllättävän helppoa esimerkiksi erilaisilla some-kanavilla, kuten Facebookissa. Facebookin omat työkalut auttavat sinua kohdentamaan mainontasi haluamallesi kohderyhmälle, mikä auttaa mainoksiasi osumaan maaliin.

Sähköpostimarkkinoinnissa sinun kannattaa aloittaa oman sähköpostilistan kerääminen. Tätä varten voit luoda esimerkiksi laskeutumissivun tuotteellesi tai verkkokaupallesi. Voit houkutella laskeutumissivulla potentiaalisia, myymistäsi tuotteista kiinnostuneita, mahdollisia uusia asiakkaita antamaan sinulle sähköpostiosoitteensa vaikkapa jonkin erityisen houkuttelevan erityistarjouksen avulla. Me suomalaiset olemme erityisen tunnettuja siitä, että olemme valmiita jonottamaan vaikka räntäsateessa saadaksemme jotakin ilmaiseksi, olipa kyse sitten jostakin niinkin pienestä kuin muoviämpäristä, puhumattakaan ilmaisesta bensasta, jota jaettiin taannoin Tuurin kyläkaupassa. Tätä tietoa kannattaa hyödyntää omaa sähköpostilistaa rakennettaessa.

Jos myyt verkkokaupassasi vaikkapa laadukkaita puukehyksiä, voit tarjota asiakkaillesi vaikkapa mahdollisuuden tulostaa ilmainen laadukas juliste sähköpostiosoitetta vastaan. Juliste tarvitsee usein kehykset, joten ilmaisen julisteen saavat asiakkaat saattavat ostaa samalla julisteelle kehykset verkkokaupastasi. Ja vaikka kauppoja ei syntyisikään, saat silti arvokkaan sähköpostiosoitteen. Parhaiden copywritereiden mukaan hyvä sähköpostilista on kuin lupa lyödä rahaa.

Ammattimainen ilme

Sivustosi, verkkokauppasi ja mainostesi ammattimainen ilme on erityisen tärkeä komponentti pyrkiessäsi vakuuttamaan asiakkaasi tuotteidesi laadusta. Huolehdi siis siitä, että sivustosi, verkkokauppasi ja mainostesi kieli sekä kuvat ovat ammattimaisia. Kirjoitusvirheet eivät kuulu ammattimaiseen markkinointiin, ellei sitten ole kyse harkitusta tehostekeinosta.

Laadukkaita puisia kehyksiä, julisteita, peilejä, kehyksiä, valokuva-albumeita ja suurennoksia myyvä bga.fi-verkkokauppa on tästä hyvä. Verkkokaupan ilme on modernin tyylikäs ja eleetön ja sivusto tarjoaa myös inspiraatiota sisustuksesta kiinnostuneelle asiakkaalle. Tuotteiden vertailu, etsiminen ja selaaminen on helppoa ja nopeaa sivuston selkeiden osioiden ja haku-työkalun avulla.

Sivuston tekstit ovat puhuttelevia ja korostavat sitä, kuinka juuri nyt puusta valmistetut kehykset ovat erityisen trendikäs valinta neutraaliutensa ja luonnollisuutensa ansiosta. Tällaiset kehykset edustavat oivallisesti pohjoismaista sisustustyyliä ja sopivat hyvin tyylikkääseen ja klassiseen suomalaiskotiin.

Leave a Reply